Paketnummer
Alla kunder mottager ett paketnummer via email, när paket skickas.
Du kan följa din paket på denna länk.
Observera, att din paketsökning oftast är möjlig på hemsidan först kl. 23:30 på avsändningsdagen.
Företagspaket efterlysning
Är din paket försenad eller försvunnen, så sänd ett mail till oss på info@scandinavianprintgroup.se (Var uppmärksam på att vi dessvärre inte kan utlova garantier för tidpunkt av leverering, på transportfirmornas vägnar).
Skadat paket: Om du får ett paket/pall som ser skadat ut bör du påpeka detta för chauffören och be om en anteckning "mottaget med reservation på grund av tecken på skada". Detta är ett krav i händelse av ersättning.
Därefter ombedes du snarast (och senast inom 24 timmar) återkoppla till oss på reklamation@lasertryck.se. Bifoga foto av både skadat innehåll samt yttre och inre emballage (viktigt) annars ersätter PostNord inte skadan.
Observera att synliga skador ska anmälas omgående och ej synliga skador ska anmälas inom sju dagar.
Så här kontaktar du PostNord
För att efterlysa din paket, ska du kontakta PostNord kundservice på telefon 0771- 33 33 10.
Ny trycksak
Var uppmärksam på, att Scandinavian Print Group enligt våra affärsvillkor inte ansvarar för försändelsen av din trycksak.
Önskar du ett återupptryck av din trycksak pga. leveringsproblem, ombedes du sända en mail till info@scandinavianprintgroup.se, då vi ofta kan erbjuda rabatt på återupptryck.
PostNord service
Upplever du problem med servicen hos PostNord, vill vi gärna höra ang. detta på info@scandinavianprintgroup.se.
Vi kommer därefter sända ditt ärende vidare till våran kontaktperson hos PostNord.